FAQ

06-1212 3000

info@woningverhuurutrecht.nl

Beheer

Beheer

Blog Augustus 2017

Vorige week zat ik met een huurder aan de telefoon omdat haar inbouwkoelkast kapot was gegaan. Omdat deze woning onder ons beheer valt belt de huurder als eerste met ons. Wij zijn woning/vastgoedbeheer van meer dan 40 woningen in Utrecht en wij krijgen dus regelmatig te maken huurders en verhuurders.

Woningbeheer wordt onderverdeeld in operationeel beheer en financieel beheer.

Operationeel woningbeheer: 1e aanspreekpunt/ Contactpersoon voor calamiteiten (verhuurder hoeft zelf niet naar de woning  te gaan), denk hierbij aan een CV ketel die stopt met werken of de stroom valt uit, poging tot inbraak of de huurder is de sleutel verloren.

Onderhoud en reparaties, de verhuurder kan dit zelf regelen of gebruik maken van mijn netwerk met klusjesmannen, CV monteurs, schilders, timmermannen, aannemers en schoonmakers die snel en flexibel inzetbaar zijn.

Financieel woningbeheer: De huurpeningen innen en doorboeken naar de verhuurder.

Als het dan zo zomers warm is dan is het van belang dat we snel een oplossing vinden voor dit gezin. Bij een inbouwkoelkast is het alleen niet zo eenvoudig want niet iedere maatje past in die keuken.  dus ik spring direct in de auto

 

Discussier mee